Jumaat, Ogos 15, 2008

Apa khabar semua?

Salam kepada semua....

Alhamdulillah, dengan izin Allah, saya dapat menulis semula dalam blog ini. Sejak Kulan sudah berumahtangga, tiada siapa yang menulis lagi. Saya pula sibuk dengan kerja baru saya sebagai admin dan cikgu di sebuah pusat tusyen bertempat di Bandar Kinrara, Puchong.

Sekarang saya tengah develop website untuk pusat tusyen ini. Sila klik sini:http://mutiaraonline.com/ untuk melihat hasil kerja saya. Harap dapat beri pandangan dan tunjuk ajar sebab ini pertama kali saya develop website. Semoga saya ada kesempatan lagi untuk menulis di blog ini. Salam.

-Shah Torpedo-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I got this site from my pal who informed me on the topic of this
website and at the moment this time I am visiting this website and reading very informative articles at this time.


my page: vigrx

Tanpa Nama berkata...

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks!

Feel free to visit my site: best gh supplement

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan