Khamis, November 08, 2007

Badminton kembali!

Tokgurukulan menukilkan :

Assalamualaikum..

Setelah sekian lama tidak bermain badminton, entah macam mana, pagi tadi kami membuat keputusan untuk memulakan kembali sukan yang telah lama kami tinggalkan ini. Macam sempena deepavali pulak. Hehe. Tapi, yang pastinya, tiada kaitan langsung dengan perayaan itu.

Seperti sebelum-sebelum ini, kami bermain di ruang bawah. Ruang antara rumah. Memang di atas tar itu, ada line untuk badminton. Mungkin tuan rumah yang buat. Kami letak stand dan net, dan terus boleh main. Memang di situ lah tempat biasa kami. Kalau rasa terlebih rajin, baru lah kami akan ke Dewan Serbaguna di TTDI. Tempah dulu. Bayar RM4/jam. Berbaloi la kan. Kawasan tertutup. Tiada gangguan angin.


Erm. Set pertama, Aku, AbgZahar, Pidut, dan Shah. Kami main beregu. Beregu kurang meletihkan. Kalau single, jenuh nak mengejar shuttle. Lepas Iidil masuk, Shah naik ke rumah, mengundurkan diri. Setelah habis main, dalam pukul 10.00 pagi, Pidut goreng nasi. Nasi goreng yang cukup sinonim dengan Pidut, iaitu nasi goreng kunyit. Memang menyengat! Terima kasih Pidut..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku pun dh lama x main badminton..hehehe.-lee cimb-

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan