Khamis, Jun 21, 2007

Kuliah Dr. Abdullah Yasin 21 Mei 2007

Tokgurukulan menulis :

Setelah sekian lama ingin mendokumentasikan kuliah Dr. Abdullah Yasin ke dalam blog ini, akhirnya tercapai jua hasrat di hati. Dengan kesibukan kerja dan segala macam perkara yang perlu difikirkan, aku gagahkan juga semangat untuk berkongsi ilmu ini. Walaupun diri sendiri tidak mampu memberi input berguna, namun aku sangat mengharapkan nilaian di sisiNYA walaupun usaha ini hanyalah secebis daripada usaha menyebarkan ilmu KalamuLLAH (Al-Qur'an) dan KalamuRRASUL (Sunnah) ini..

Pada mulanya, aku cuma scan nota yang dibekalkan. File *.pdf nampaknya kurang cantik kerana dalam bentuk imej atau gambar. Tapi bila discan kepada file word, ayat-ayat dalam bahasa Arab pula tidak dapat dibaca oleh komputer. Akhirnya, aku kekalkan file *.doc itu dengan menambah huruf-huruf Arab yang tercicir itu, dan mengedit mana-mana ayat yang kurang tepat..

Sebagai permulaan, aku uploadkan dahulu kuliah beliau pada 21 Mei 2007, iaitu kuliah Tafsir Surah 'Ali Imran ayat 52 - 58..

Untuk mendownload nota, boleh terus klik di sini..

Rakaman audionya pula boleh didownload di sini..

Moga kita dapat sama-sama mengambil faedah daripada usaha yang sedikit ini..

P/S : Untuk mendownload, setelah klik pada link-link di atas, cuma klik perkataan 'Download file' seperti di bawah ini, pada laman 4shared tersebut..



Tiada ulasan:

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan