Jumaat, April 06, 2007

SAAT INI...


Assalamualaikum...sekadar hendak berkongsi rasa gembira...alhamdulillah abg aizuddin dan kak wan dah dikurniakan seorang putera semalam...and aku dan bro Z dah pegi tengok semalam..kiranya kitorang yang pertama la yang melihat baby tuh(except mak ayah dia laa..)

terkasima aku kejap bila melihat baby ni..bercampur baur perasaan..adakah satu hari nanti aku jua akan jadi macam abg aizuddin?seorang bapa kepada anak yang amat suci,adakah aku mampu memikul tanggungjawab itu dengan sebaik mungkin..entahlah...semoga ALLAH membantu aku bila tiba saat itu..

so,,,insya ALLAH,ahad nie, all the heroes from this house akan berangkat terbang(naik kereta sebenarnya.,,hehe) ke rumah abg aizuddin and kak wan,membuat lawatan rasmi...semoga segala plan yang dirancangkan menjadilah hendaknya.........AMIIN

oklah..sebab hari ini hari JUMAAT,so nak ucapkan kepada semua yang mmbaca tulisan(taipan) aku ini,,dengan ucapan.... selamaT hari JUMAAT..gunalah kesempatan hari jumaat ini untuk mendapatkan rahmat dan keampunan dariNya..

assalamualaikum...

Al JeranTuTi( selepas ini akan dikenali dengan nama AJ)

Tiada ulasan:

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan