Isnin, April 02, 2007

Tekanan.............!!!


Hehehe!!!Tajuk catatan aku hari ini adalah tekanan. so, apa itu tekanan? ermmm............kalau ikut dalam kamus, sesuatu beban yang sukar ditanggung. how about your opinion? wat mase ni, aku mengalami tekanan dalam hidup yang belum pernah aku alami. quite teruk jugak bagi aku. tapi InsyaAllah, aku akan mengatasinya walaupun aku akan menghampakan seseorg. doakn aku berjaya!!! anyway, pasal tekanan ni, semua orang mengalaminya. tekanan kerja, tekanan studi, tekanan duit, tekanan ............................................................................................................!!kira banyak la. tapi, kita jangan mudah mengalah. cuba cari alternatif untuk selesaikannya. minta nasihat seseorg yang boleh dipercayai dan wat ape yang terbaik. dan jangan lupa, minta petunjuk dan pertolongan dari Allah, ini yang paling penting.
itu saje untuk hari ini. tata!!!

~ShAh ToRpEdO

Tiada ulasan:

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan