Jumaat, Oktober 05, 2007

Panasnya hari ni!

Tokgurukulan menaip :

Assalamualaikum..

Sementara menunggu untuk bersiap nak pergi berbuka puasa di Masjid Taqwa, aku mengambil ruang waktu ini untuk menulis lagi di sini. Dah nak mandi ni sebenarnya, tapi sempat lagi mengadap komputer. Hehe..

Hari ni cukup panas udaranya. Rasa sedikit tergugat ibadah puasa ini. Ramadhan kali ini tidak panas selalu tapi bila tiba hari panasnya macam hari ni, memang cukup meletihkan badan.


Masuk la sikit mengenai presentation tadi. Erm, secara keseluruhannya boleh dikatakan ok sebab Dr. Omar tak komen mengenai content. Itu yang kami risau sebenarnya. Risau kalau-kalau ia tidak menepati apa yang sepatutnya dikehendaki. Tapi nampaknya tiada masalah di situ. Cuma Dr. Omar beri komen secara umum kepada semua. Kebanyakannya mengenai cara penyampaian kami.

Di samping itu, Dr. Omar seperti biasa, ada saja cerita-cerita yang dikongsi bersama kami. Dia memang seorang pensyarah yang baik dan suka memotivasikan pelajar-pelajarnya.

Ok la. Nak pergi mandi dulu. Moga dapat disempurnakan ibadah puasa yang masih berbaki ini dengan seoptimum mungkin. Bayangkan, kita takkan sempat lagi bertemu Ramadhan akan datang. Rugi la kan kalau kita mensia-siakan Ramadhan kali ini?

Renung-renungkan..
Salam 10 akhir Ramadhan..

Tiada ulasan:

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan