Rabu, Mei 16, 2007

Pidut demam ..


Tokgurukulan melaporkan :


السَّــلاَمُ عَـلـَيـكــُمْ وَرَحْـمَـةُ اللهِ وَبَـرَكـَـاتـُه


Untuk ke sekian kalinya, rasanya sesuai untuk ku laporkan mengenai Seven Heroes. Abang Zahar balik Melaka hari isnin. Katanya, hingga hari khamis. InsyaALLAH kalau tiada aral, sampai lah dia ke pangkuan Seven Heroes seperti yang dirancang..

Mengenai Pidut, masuk hari ni, sudah 4 hari dia demam. Bermula pagi ahad, masa Abang Zahar, Shah, & Iidil mengajaknya untuk sama-sama bermain badminton, dia menolak kerana terasa badan tidak sihat. Hari isnin sudah pergi klinik. Semalam pergi klinik lagi ditemani oleh Abang Alias. Kalau makan, mesti termuntah kembali. Risau betul. Ubat pun tertolak kembali bila ditelan. Tenaga sudah kehabisan tetapi setiap kali makan, pasti tidak akan bertahan lama. Pasti sistem badan akan menolak kembali makanan tersebut. Akhirnya kami cuba memberikan glukos setelah bubur yang Izuddin buat pun tidak dapat diterima oleh badannnya. Harapnya glukos akan memberikan tenaga segara kepada badannya..

Tidak lupa kepada Mullah & Poji yang telah datang menziarahi Pidut malam tadi. Terima kasih kami ucapkan. Moga kedatangan kalian ada barakahnya..

Marilah sama-sama kita doakan agar dia cepat sembuh..

Tiada ulasan:

Template ini disediakan oleh Tokgurukulan